Innehåll

Synpunkter och klagomål på socialtjänsten

Är du missnöjd med någonting? Har du förslag på hur vi inom socialtjänsten i Järfälla kan bli bättre? Tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller formuläret.

Det går också bra att ringa servicecenter: 08-580 285 00.

Klagomål på vården

Om du vill klaga eller lämna synpunkter på den vård som du eller en närstående har fått, kan du vända dig till den verksamhet som ansvarade för vården eller till patientnämnden i Region Stockholm.

Patientnämndens hemsida

Senast uppdaterad:

Lagen om tillgänglighet till digital offentlig service syftar till att göra den digitala servicen mer tillgänglig, särskilt för personer med funktionsnedsättning. Om du upplever att webbplatsen inte lever upp till det kan du meddela oss här eller begära ut otillgängligt innehåll i alternativt format.

Läs mer i vår tillgänglighetsredogörelse om du vill veta hur väl vår webbplats uppfyller kraven

Påtala bristande tillgänglighet




Begär att få otillgängligt innehåll levererat i alternativt format

Om du upplever att du på grund av bristande tillgänglighet inte kan ta del av innehåll kan du begära att få detta levererat i ett alternativt format. Fyll i formuläret så återkopplar vi till dig.



Upp