Innehåll

Support

Så här gör du för att få support på Phoniro Care:

1. Läs Järfällas lathundar och manualer. Du hittar dokumenten i Phoniro Care under support.

2. Kontakta den person som är superanvändare i din organisation/företag för att få hjälp.

3. Superanvändare och administratörer kan kontakta Järfälla kommuns applikationssupport av Phoniro Care:

support@jarfalla.se

Telefon 08-580 299 96 eller anknytning 9996

Du kan inte ringa direkt till Tieto eller Phoniro Care   

4. Beställning av fler kvittensknappar/NFC-taggar sker av chef via kontakt@jarfalla.se         

Senast uppdaterad:

Lagen om tillgänglighet till digital offentlig service syftar till att göra den digitala servicen mer tillgänglig, särskilt för personer med funktionsnedsättning. Om du upplever att webbplatsen inte lever upp till det kan du meddela oss här eller begära ut otillgängligt innehåll i alternativt format.

Läs mer i vår tillgänglighetsredogörelse om du vill veta hur väl vår webbplats uppfyller kraven

Påtala bristande tillgänglighet




Begär att få otillgängligt innehåll levererat i alternativt format

Om du upplever att du på grund av bristande tillgänglighet inte kan ta del av innehåll kan du begära att få detta levererat i ett alternativt format. Fyll i formuläret så återkopplar vi till dig.



Upp