Aktivitetskort på Nätet (ApN)
ApN är Järfälla kommuns digitala system för närvarohantering till föreningar. I ApN görs ansökan för kommunens aktivitetsstöd och hantering av Fritidschecken.
Kom igång med ApN
Om du är föreningsadministratör och er förening vill börja använda ApN, kontaktar du kommunen för att få din förening införd i systemet.
Ledare och föreningsadministratörer har tillgång till en sida "mina uppgifter", där du själv kan redigera lösenord, telefonnummer och e-post.
E-postadress blir en obligatorisk uppgift för att kunna återställa ditt lösenord genom en "glömt lösenord"-funktion. Du som användare kan ringa APN:s support på telefonnummer 090-16 16 60 för att ändra din e-post. Du verifierar din identitet med bank-ID.
Manualer
Du som ska börja använda ApN kan få stöd genom tre olika manualer.
Senast uppdaterad:
Jag upplever att den här sidan har brister i tillgänglighet
Lagen om tillgänglighet till digital offentlig service syftar till att göra den digitala servicen mer tillgänglig, särskilt för personer med funktionsnedsättning. Om du upplever att webbplatsen inte lever upp till det kan du meddela oss här eller begära ut otillgängligt innehåll i alternativt format.
Läs mer i vår tillgänglighetsredogörelse om du vill veta hur väl vår webbplats uppfyller kraven
Påtala bristande tillgänglighet
Begär att få otillgängligt innehåll levererat i alternativt format
Om du upplever att du på grund av bristande tillgänglighet inte kan ta del av innehåll kan du begära att få detta levererat i ett alternativt format. Fyll i formuläret så återkopplar vi till dig.